marți, 17 octombrie 2017

Octombrie de Sanpaul

Asa cum am obisnuit de multi ani, ultimile 2 partide de pescuit sunt in luna Octombrie si Noiembrie.
Anul asta am ales ca si locatie balta Sanpaul. O balta pe care am pescuit-o mai mereu si pe care o cunosc foarte bine. Nu are rost sa povestesc despre ea, fiind foarte cunoscuta din prezentarile lui Vlad Pavlovici.
Am facut rezervarea pe standul 4, un stand care il vanam de mult timp.
Vineri 13 Octombtie in jurul orei 17 am ajuns pe balta, vremea era foarte buna de pescuit, innourat, vantul batea, cativa picuri de ploaie. Ce mai, superb !!!
Datorita conditiilor atmosferice am ales ca prima data sa ma ocup de campare, montand cortul, apoi am trecut la echipament.


Ca monturi am ales sa folosesc blowback cu anou chiar daca stilul de pescuit este aruncat, carlige longshank de 6 si la carlig am folosit 2 bile de 20 pe 2 lansete si pe celelalte 2 am ales snow man cu bile da 20 si pop-up de 16.
Am plecat decis de acasa sa folosesc bile de belachan si bile de squid capsuna de productie proprie ca de altfel cam ce folosesc in ultimii 5-6 ani

Am nadit cam 1kg de bile din cobra atat tari si solubile din cele 2 sortimente.
La ora 18.15 monturile sunt in apa.
Socializand cu pescarii de pe balta, cunoscuti de altfel din celelalte partide, prima trasatura a venit la ora 19.45 cu un superb crap comun de 8+ la montura de belachan cu pop-up. Insa venisem dupa exemplare de 2 cifre. asa ca pe lanseta scoasa trec la 2 bile de belachan de 20.
Usor usor pesti au inceput sa intre in mod regulat cam din ora in ora, incepand cu exemplare de de 9+ si apoi de 10+ si 12+ toata noaptea pe ambele sortimente de nada cu 2 bile de 20 tari. Astfel pana la ora 8 dimineata au intrat 11 bucati cel mai mare fiind de 16+ la 2 bile de belachan tari. Nu puteam trade o concluzie care nada a mers mai bine era egalitate.
Aveti mai jos cateva din capturile prinse.








De la ora 8 dimineata pana la ora 11 nici-un bip desi afara era superb, caldut, vantul batea etc.
Imi vine in cap sa fac o nadire grea cu spombul, facand un ameste de bile tari si solubile cu groundbait si seminte. PROASTA ALEGERE.
Au inceput trasaturile una dupa alta la fiecare 20-30 minute insa numai caras cuprins intre 1.2-2kg si platici de 1.5kg,repet PROASTA ALEGERE.
Mai jos cateva exemple de caras.


Am hotarat sa nu mai fac nici-o nadire de seara sperand ca intr-un final patul de nada facut cu spombul sa se spele ( termine )
Bine gandit, bine facut, sambata noaptea incepand cu ora 1 sa intre iar exemplarele de 2 cifre amur 13+ si inca 4 crapi de 12+. Ultima captura in jurul orei 8
Mai jos cateva exemplare





La sfarsitul partidei am tras linie si pot spune ca bila de belachan a castigat cu 5 pesti, chiar daca o buna perioada de timp a fost la egalitate cu squid cu capsuna. Partida s-a incheiat cu un total de 17 crapi cuprinsi intre 8+ si 16+, 8 carasi, 2 platici.

Mixul de belachan folosit a fost:

SOIA 100
CLO 150
FAINA PORUMB 100
GRIS 100
LT94 250
PREDIGERATA 75
PUDRA BELACHAN 50
FAINA KRILL 50
WPC 75
FAINA VAREC 50
CEREAL CRUMB 50

iar partea lichida:

BLOC BELACHAN 50
MARINE 17 50
BELACHAN LICHID 25
MUSSEL PROTEINE 25
AROMA BELACHAN 4
ULEI ESENTIAL PIPER 1

Asta pentru cei interesati de compozitia bilei !!!

Dimineata la ora 10 am impachetat asteptand ca echipamentul sa se usuce ( cort, saltea de primire, minciog, etc )
Multumit de ceea ce am realizat astept cu nerabdare partida de Noiembrie, care din pacate nu va fi pe balta Sanpaul, aceasta inchizandu-se, cu siguranta va fi pe balta Ruganesti

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu